kvamme7 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 (endret) hei, har en 320 e36 coupe som er ombygd til en 328. jeg lurer litt på hva den er verd? den har noen skjønnhetsfeil i lakken, men nærmest ingenting rust. sort fint skinn interiør og mørkt takinteriør. Den er nettopp eu godkjent får 2 år. så hva kan jeg ca få får den? Endret Oktober 25, 2013 av Saltkjelen Flyttet til annet bil- & motorprat, samt endret topic for å gi bedre dekning for spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miikabmw Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Vanlige priser p dem er 70-80K. Men spørs p hva bilen e i stand og godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvamme7 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Vanlige priser p dem er 70-80K. Men spørs p hva bilen e i stand og godkjent ombygd? god stand, som sakt litt bruksriper i lakken. lite rust, bare litte granne på passasjerdør. den er ikke godkjent ombygd fra 320en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Verdien i en slik bil ligger i papirene, jeg hadde bydd deg prisen av en 320 + konstnaden på en 328 motor (5-10k) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvamme7 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 okey.. den har gått ca 198.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Det at bilen ikke er ombygd og godkjent er et problem. Det trekker ned prisen veldig Selge denne som en 328 til 70-80 tusen vil være å lure folk. Det vil bare slå tilbake på deg hvis bilen blir stoppa i kontroll en gang... En 320 coupe vil du kunne fått ca 50 tusen for. Hvis den er byttet til større motor trekker ned verdien veldig. Det er ikke så mange som kjøper seg et problem og i tillegg betaler overpris. Slike ulovlige biler er vanskelig å få penger for. Hadde jeg kjøpt bilen av deg hadde jeg betalt Delebilpris/prosjektpris ca. 15-20 tusen max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå