jensky18 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hei Skal sote rutene på min E90 helt fram til a-stolpe. Sliter litt med å bestemme meg for hvilken styrke jeg skal ha på rutene, foreløpig ligger jeg ann til 20 til b-stolpe og 35 på førerruter. Lurer også på det med 20 på bakrute og 35 på sidene. Noen som har noen meninger å dele så tar jeg det imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 20% til b-stolpe og 35% fremme. Ikkje ha mørkare enn 35% framme, garantert at du blir vinka inn i første kontroll skal på med ny film på mine ruter fremme, da blir det 35%, har 50% nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ok, ja jeg tror det blir det jeg går for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Kjør samme styre hele vegen, du kjører tross alt ikke en gammel volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Tenker du på 20 helt fram ? eller 35?Hadde vært artig å se hvor mange timer jeg hadde holdt ut før jeg ble tatt med 20 på siderutene framme også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå