kviholen Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Hei. Er det ikke sånn på F11 at når lysbryteren står i auto possisjon så skal kun ringene i lykta lyse ved vanlig dagslys, for så og tenne xenon lampene i tuneller og i mørket? på min så lyser ringene når bryter står i 0 possisjon og i auto possisjon så lyser xenon konstant? Men lysa i instument og HUD skifter farge alt etter lyst/mørkt ute når den står i auto.
kviholen Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Er DRL på? hm, tror det, er ikke det den som kan velges under lys innstillinger?
Kjennern Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Er den som setter på ringene om dagen når den står i auto hvertfall. Er slik på min.
kviholen Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Er den som setter på ringene om dagen når den står i auto hvertfall. Er slik på min. får ikke dette til og funke som det skal på min hvertfall
Kjennern Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Kan sjekke på min i morgen. Men mener det er slik. kviholen reagerte på dette 1
Kjennern Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 I dag var det ikke nok lys til at DRL slo inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå