Elwaro Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Har kjøpt meg en ny BMW 520 som jeg i tillegg bestilte levert med hengerfeste. Da de ikke klarte å levere dette umiddelbart,mottok jeg bilen og så skulle jeg bli innkalt for ettermontering når de fikk dette inn på lager. Nå viser det seg,ifølge bilfirmaet, at det er veldig vanskelig å få tak i ledningssettet til hengerfestet fra BMW Tyskland. Jeg har nå ventet 1,5 mnd., jeg har purret, men de hevder at det fortsatt ikke er tilgjengelig i Tyskland. Er det noen her ute som har erfaringer rundt dette eller kunnskaper om dette slik at jeg får litt mere "kjøtt på beinet" før neste purrerunde? Jeg beynner faktisk å bli veldig lei av å vente på noe som jeg anses som en bagatell og som nærmest virker helt usannsynlig at man ikke skal kunne klare å oppdrive en slik komponent. Noen som kan hjelpe ???
Elwaro Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Karosseri og årsmodell? BMW 520 Sedan, 2013 mod.
Elwaro Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Trur dere misforstår; jeg har bestilt sammen med bilen,komplett avtagbart hengerfeste. Dette er også inkl. i kjøpesummen. Det jeg lurer på er om det kan være riktig at det skal være så vanskelig å oppdrive ledn.settet. Dette skal leveres fra BMW i Tyskland og,forutsatt at selger snakker sant, så har ikke BMW dette tilgjengelig på lager ennå. Altså 1,5 mnd. etter at jeg mottok bilen.
2000Touring Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Er det ikke bare å ringe en annen BMW-forhandler å høre med de - om de kan levere?
steinarn Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Det jeg tenkte og, men ser på siden til GsBildeler at det står delenr til F10 tom 2013,men ikke til 2013 og fremover. Du har kanskje 2014mod med facelift? Selve festet står der.Dette er org. deler....
Elwaro Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 GSBildeler, er det originaldeler til BMW ?
steinarn Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Ja,de har både org og uorg BMW deler,gå på gsbildeler.no så kan du taste inn reg.nr og få opp din bil. Schmiedmann.no og Koed.no selger også org.deler,ca15-20% billigere på det meste. Svarer glatt på mailer du sender også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå