F.Krokrud Skrevet April 29, 2015 Skrevet April 29, 2015 Hørte eg turbo? Jepp har store planer om å få bygd turbo på den i høst eller sen-sommer! Får se litt hvor mye penger jeg har Vil at den skal gå noe bedre, pluss at m50 er rått med turbo turbina10 og williamwiers reagerte på dette 2
golf325turbo Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Skrevet Mai 2, 2015 Kommer snart med en større update her Har handlet litt deler i det siste -haltech sprut -3 dobble msd coiler -2,8 liter veiv -smidde wiseco stempler -2 innsugs kammer - 1000cc dyser Så nå blir det bygget ny motor og håper at jeg blir fornøyd denne gangen F.Krokrud og Are. reagerte på dette 2
golf325turbo Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 heisann kommer med en update nå som jeg har laht mange nye planer har fått på plass min hjemme laget wisefab forstilling og det funker bra har fått testet bilen litt i det siste og den går som ei kule morro og få kjørt litt med bilen etter en lang vinter fått laget til litt andre ting også, har laget nye fester til oljekjøler og intercooler. fått på gt splitters og laget nye eksos oppheng eneste jeg er på jakt etter nå for å bli i mål utseende messig er GT vinga blir å bygge ny motor nå også har kjøpt inn alle delene jeg trenger, så er egentlig bare å komme igang jeg vil lakkere alle motor deler på nytt og shine motor rommet skikkelig har handlet: -m52b28 veiv -wiseco smidde stempler (85borr og 8,5 komp) -haltech e6x sprut (blir byttet ut etterhvert) -haltech tennings modul -haltech 3bar mapsensor -msd dobble coiler -innsugskammer -1000cc precision dyser - kitt med flenser og rør deler for å lage nytt grenrør -billet kompressor hjul til turbo og nytt eksos hus håper på å bli fornøyd med effekten nå og jeg vil kjøre på e85 håper på rundt 6-700whp ! har litt forskjellig bilder jeg tenkte å slenge ut liten børnis i tunet hjemme noen dårlige bilder av wisefab forstillingen dårlig bilde av fester til oljekjøler og intercooler fitment med forstillinga på litt motor deler det var det jeg hadde av bilder nå kommer mer senere F.Krokrud og turbina10 reagerte på dette 2
williamwiers Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Blir bra dette selv tror eg den hadde vært perfekt hadde det vært coupe Likte dempertårnet
golf325turbo Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Blir bra dette selv tror eg den hadde vært perfekt hadde det vært coupe Likte dempertårnet Takk takk jeg har hatt både coupe og sedan og jeg heller faktisk til sedan altså Hehe, dempertårnet er litt modifisert
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 syns det er tøft du bygger sedan og ikke coupe! jeg fåretrekker faktisk e36 sedan framfor coupe! ^^
golf325turbo Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 syns det er tøft du bygger sedan og ikke coupe! jeg fåretrekker faktisk e36 sedan framfor coupe! ^^Enig, morro å bygge på sedan også
F.Krokrud Skrevet Mai 8, 2015 Skrevet Mai 8, 2015 meget rått, kommer til å funke den der Blir det to innsugskammer nåda?
golf325turbo Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Skrevet Mai 8, 2015 meget rått, kommer til å funke den der Blir det to innsugskammer nåda? Håper det funker bra jess, 2 innsugskammer er kjøpt
turbina10 Skrevet Mai 9, 2015 Skrevet Mai 9, 2015 Sliter å få tak i 2,8 veiva hvor fikk du tak i den ?
golf325turbo Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Skrevet Mai 9, 2015 Sliter å få tak i 2,8 veiva hvor fikk du tak i den ?Syntes det stadig vekk kommer slike veiver til salgs jeg sjekk rundt på forum og facebook kjøp og salg grupper turbina10 reagerte på dette 1
DStraX Skrevet August 14, 2015 Skrevet August 14, 2015 Begynner å bli rimelig serriøst nå Er det PPF sitt grenrørs kit du har der? Tenker å kjøpe samme selv å sveise, men er usikker på om jeg skal gå for syrefast eller bare svart stål
Ivrig86 Skrevet August 20, 2015 Skrevet August 20, 2015 Solgt??! Makan! Hvorfor det plutselig? håper neste eier tar vare på den! Hva gikk den for? turbina10 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå