golf325turbo Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Skrevet Desember 21, 2014 Hvorfor byttet du ut S50 oljefilterhus med oljefilterlokk ?Det kan du si! Det oljefilterhuset var blitt borret i og det lakk olje osv. Så da ble det byttet og fikk på lokk i stedet
golf325turbo Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Skrevet Januar 6, 2015 heisann! tenke jeg skulle komme med en liten update på ting som har blitt gjort slenger ut noen bilder prøvde fattern sine felger har begynt å bytte utt alle slanger og koblinger i motor rommet til svarte venter på en pakke med sorte slanger og koblinger nå også har jeg fått de nye felgene de blir pulverlakkert hvite også har jeg kjøpt studs og gule hjulbolter har laget dørpanel med carbon film på og lakket og ryddet litt i coupen må lage de siste panelene til dørene har også laget meg hjemmelaget "wisefab" ble utrolig mye mer vinkel (huff, understellet har blir skittent ) får mer vinkel enn dette også fitment! er 215/45 på nå, men skal ha på 195/40-17 og til slutt en liste med hva som skal gjøres med bilen fremover det var alt jeg hadde for denne gang
williamwiers Skrevet Januar 6, 2015 Skrevet Januar 6, 2015 M5 felgene kledde bilen godt! Men ble bra framme med mye felgene, bare litt mindre gummi som du sier også litt ned bak
DStraX Skrevet Januar 6, 2015 Skrevet Januar 6, 2015 (endret) Har du noen specs på de adapterene? Lurer på å lage noe lignende selv. Tipper den siger ned litt etterhvert, Burde få ganske bra stance når den har gått seg til Endret Januar 6, 2015 av DStraX
golf325turbo Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Skrevet Januar 6, 2015 (endret) M5 felgene kledde bilen godt! Men ble bra framme med mye felgene, bare litt mindre gummi som du sier også litt ned bak Ja, jeg synes også bilen kledde m5 felgene Må ha mindre gummi så jeg kan få full sving mere ned bak går ikke nå, tatt vekk hele justerings mutteren men siger nok litt ned når jeg får kjørt litt Endret Januar 6, 2015 av golf325turbo
golf325turbo Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Skrevet Januar 6, 2015 Har du noen specs på de adapterene? Lurer på å lage noe lignende selv Skal måle på adapteret også kan jeg sende deg specs på di men om de funker bra vet jeg ikke enda, må få testet di
DStraX Skrevet Januar 6, 2015 Skrevet Januar 6, 2015 Vet at Driftworks har noe lignende. Tenkte jeg skulle kjøpe et sett og teste. De har justert ackerman tror jeg
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 Skal måle på adapteret også kan jeg sende deg specs på di men om de funker bra vet jeg ikke enda, må få testet di Meget int i mål på adapterne selv,send pm eller post her om du vil dele på infon:)
bimmer325istock Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 inponerende bygg! stå på videre! har 325i selv, men vuderer s54 ren racingbil;)
turbina10 Skrevet Januar 9, 2015 Skrevet Januar 9, 2015 Har jo blitt helt rå den nå !Fett hvis du hadde hatt en regga så du kunne kjørt i gata.
golf325turbo Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Skrevet Januar 9, 2015 inponerende bygg! stå på videre! har 325i selv, men vuderer s54 ren racingbil;) Morro å høre! mye igjen på lista før jeg er førnøyd s54 er drømmen å få i bilen selv engang
golf325turbo Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Skrevet Januar 9, 2015 Har jo blitt helt rå den nå ! Fett hvis du hadde hatt en regga så du kunne kjørt i gata. Takk takk, mye igjen også Fått den regga hadde jo vært morro, men det er alt for mye styr! :/ turbina10 reagerte på dette 1
golf325turbo Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 tenkte jeg skulle komme med en liten update igjen har da skjedd litt i det siste, har fått lakkert felgene hvite og bruker nå studs og "lug nuts" har byttet mesteparten av boltene i understellet til syrefaste og umbraco bolter motor rommet har blitt forandret litt og fått på plass div ting! ser mer cleant ut syntes jeg har også fått testet bilen med de platene for mer vinkel, men ikke helt fornøyd, så nye bærearmer med unibal og forlenget styre stag og brakett til spindel er straks ferdig er også på jakt etter "hartge" vinge (samme som GT vingen bare uten den underdelen) skrik ut om noen har! ellers så er det nytt sprut, innsugs kammer, vag coiler og nye stoler som gjenstår før sommeren bare kan komme noen bilder har også fått på plass ny intercooler og laget nytt trykkrør på turbo siden (3") og lakkert med sort krympe lakk det var det jeg hadde nå, men morro å holde litt liv i tråden
DStraX Skrevet Mars 4, 2015 Skrevet Mars 4, 2015 nice! når blir det mapping?og er det 3mm du dreier av insugskammen? skal gjøre det straks selv.
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2015 Skrevet Mars 4, 2015 Digger denne bilen!! Men personlig ville jeg ikke lakka felgene Men ble bra! Minner litt om den som gikk på Gatebil engang... Men den var todørs... Ikke coupe men den kortere typen jeg faen ikke husker hva heter nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå