kval1 Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 Hei, fikk denne 2er feilen på eu her for litt siden. Har funnet ut sålangt at det gjelder håndbrekket/parkbremsen. Har merket at når jeg parkerer i en slakk oppoverbakke med håndbrekket på, så løfter bilen seg mot høyre side bake. Regner med at dette har noe med saken å gjøre. Hva kan være problemet? Hva må evt. Byttes? Er en bmw e46 sedan(preface) Tenkte meg entur innom biltema idag, hadde vært fint om jeg fikk plukka opp det som trengs
hsd Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 Løft opp bilen bak og skru av hjula og bremseskivene, så ser du om noe er galt. Dersom det ser fint ut (ikke knekte fjører, ekstremt slitte bremseband o.l, nb sjekk wire) så bare strammer du det og viser bilen. Er noe defekt, så bytter du delen, strammer opp og viser bilen
kval1 Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Ok, takk for svar. Får sjekke litt før jeg evt stiller og handler
hsd Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Ok, takk for svar. Får sjekke litt før jeg evt stiller og handler Bare husk at du skal stramme bake først, dersom du strammer ved brekket blir det bare tull (og dette er det mange som gjør feil). Du finner komplett på guide på dette om du benytter deg av søkefunksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå