Gå til innhold

Angel eyes, hva er best, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man trenger absolutt ikke å ta ut hele lykten av bilen, men jeg syns det er mye lettere og bedre å gjøre monteringen innendørs. Hovedlyktene bruker som regel å sitter i 4-5 skruer, så er fort gjort å fjerne de. Sist jeg gjorde dette tok jeg med lykten inn, litt fordi jeg skulle bytte lykteglass, montere AE og nye xenonpærer. :)

Ja, man får sikkert LED helt ned til 200 kronersklassen, men til slutt er det i bunn og grunn hva man foretrekker av lys. LED gir litt annerledes lys enn CCFL. 

Har alltid kjøpt AE på ebay. Bare pass på at de er til din modell. 

Skrevet

Setter stor pris på all hjelpen jeg fikk av dere! Fikk montert noen ringer i går:) gikk lekende lett! Gjorde det i varm garasje, så lykten satt i!

Glasset var festet med klips, så var en veldig enkel jobb å dele lykten!

Her er resultatet!

post-65184-0-82004400-1383299333_thumb.j

Skrevet

Levetiden på Led av god kvalitet (30 000 timer) er vel ca 27 år med 6 timer daglig bruk.Kjøp ledpærer som ser ut som små gule firkanter,de har best levetid.

Skrevet

Om det holder i 27 år eller 3 år har ingenting å si for min del:) har ikke bilen så lenge uansett, haha! Men jeg bruker led i mye, bortsett fra ae, jeg jeg ikke liker alle "prikkene" i ringen:)

Skrevet

"Prikkene" som da kalles SMD LED.

De ser du ikke som selv Magnus la ut bilde over her og kan selv legge til ett bilde av de jeg installerte på en venninnes bil:

post-45863-0-91270500-1383326744_thumb.j

Vist noen ser de "gule prikkene" så vennligst send meg pm. ;)

Kitet jeg installerte ligger i LED tråden s. 1.

Skrevet

Man ser de gule prikkene kun når du ikke har dem på, altså når bilen står parkert :P. Og du ser dem kun hvis du går nærme inntil bilen.

Men grattis med AE da, ble et tøft resultat ;)  

Skrevet

Er jo mulig det blir led på sikt, men en kompis hadde disse liggende, derfor ble det sånn nå:) jeg likte også hvordan resultatet ble! Men som sagt, mye kan endre seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...