olchristian Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Hei, min coupe vifte valgt å ta kvelden for et par uker siden, den har funka fint og så slutta den plutselig å funke, den fusker og har ulyd og som regel så funker den ikke. Noen som vet noe eller har opplevd noe lignende? takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Utrolig greit å si hvilken bil det er snakk om, men uansett så setter jeg min siste bukseknapp på at du trenger ny vifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Utrolig greit å si hvilken bil det er snakk om, men uansett så setter jeg min siste bukseknapp på at du trenger ny vifte åja, glemte det, er en Bmw E46 2001 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Utrolig greit å si hvilken bil det er snakk om, men uansett så setter jeg min siste bukseknapp på at du trenger ny vifte Står hvilken bil han har under profilbildet hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå