Gå til innhold

Ettermontere seter med varme i E39


Malaphonzo
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har lest gjennom flere av trådene her og sikkert lest meg litt blind da mange sikkert har hatt større utfordringer enn det jeg har. Jeg har dog ikke så veldig god peiling på dette med ledningsnett og hva som skal kobles hvor. 

Problemstillingen min er at jeg har kjøpt meg manuelt justerbare skinnseter med varme fra en -97 e39 og skal da bytte ut mine manuelt justerbare stoffseter -98 e39 (pre facelift). Jeg har lest meg frem til at det ikke ligger ledningsnett fra før. Hva må gjøres? Jeg vil da ha tilkoblet varme i setene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte 2 min med søkeord som "bmw e39 heated seats retrofit" - "diy heated seats e39" o.l på google og det står som nevnt veldig mye informasjon om dette, jeg er ingen ekspert på bilelektro men det var ikke noe problemer å skjønne hvordan man skal gjennomføre denne ettermonteringa.  Anbefaler egentlig å få noen til å hjelpe deg dersom du ikke føler deg 100% på dette selv, for akkurat dette med strøm bør man ha litt respekt for.

 

Det spørst jo hvor mye du skal gjøre ut av det, men i praksis er det (kjapt summert) + - , med rett tverrsnitt, sikringer, brytere og en termostat. Er det ikke ledninger så legger du opp egne ledninger, ikke noe stress det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...