leholtet Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Hei!Jeg ønsker å carbonwrappe interiørlistene i bmw 123d coupen min, det er i dag alu, men jeg ønsker at dette skal være carbon Har sett litt på 3m sin dinoc matt, og synes denne ser ekstremt bra ut! Er det noen som kjenner noen, eller vet om et firma i Oslo eller omegn som kan hjelpe meg med denne jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håvard Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 jeg har gjort på selv på e39 min, er ganske lett er bare og legge det på og eventuelle luftbobler tar man med en syltynn nål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Ser det OEM ut? Er så redd for at det ikke skal bli skikkelig! Brukte du 3M De-Noc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håvard Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Kan legge ut et bilde, men det ser ganske bra ut så lenge du kan legge det bra Er forskjell på folie, jeg brukte bare noe fra biltema, men folk kommentere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Jeg kjøpte folie til ca en hundrelapp ink frakt på Ebay. Var så billig at jeg bestemte meg for å prøve selv. Resultatet ble "greit nok", men ikke bra på alle hjørner.. Med litt mer tolmodighet og en varmluftpistol kunne det sikkert blitt bedre. Tar kanskje opp igjen noe seinere. Eneste bildet jag hadde akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håvard Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Dette er det eneste bildet jeg har av resultatet, men du ser jo ikke så mye detaljer uansett, men har du varmepistol som du sier og litt tolmodighet så kan det bli ''strøkent'' Synligt ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håvard Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Ekte carbon er Ekte carbon, men er jo ganske fet får 150 spenn istedenfår 4 lapper får carbon lister, hvis ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå