The StigMeister Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Var å sjekket hos biltema da min lambda har tatt kvelden. Men de må vite hvor lang den er, og hvor mange poler den må ha! På gs bildeler så står det 420 mm, men ikke hvor mange poler? Er det noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Aldri finn på å bruke lambdasonder fra Biltema. Da må du mest sansynlig skifte igjen om en månes tid. Kjøp heller fra Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Aldri finn på å bruke lambdasonder fra Biltema. Da må du mest sansynlig skifte igjen om en månes tid. Kjøp heller fra Koed. Er usikker på hva jeg skal bestille når jeg er inne på koed.no Det er 3 alternativer: 11781735499, OE, NOK 2058,75 11781735499A, OEM, NOK 892,50 11781735499U, A, NOK 676,25 Har null peiling på dette. Er det den dyreste jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 mener biltema fører bosch lambda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flateland Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 heisann, jeg kjøpte lambda til m50b25 i dag, den var ikke lik som satt i bilen fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 koster jo bare 700 på biltema... økonomien tilsir at jeg burde teste den.. men er usikker på hvor lang den må være, og hvor mange poler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Kjøp original om du har tenkt å ha bilen en stund. Skiftet to uoriginale fra Febi som gikk til helvete etter 3-6mnd. Måtte krype til korset å kjøpe en original, denne har holdt i 4 år uten problemer. Reklamerte på den der Febi-dritten fra GS, fikk beskjed om at det måtte være noe annet med bilen min som ødela de. Merkelig at den originale holder da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Da har jeg bestillt original lambda fra GS. Sure penger.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Aldri finn på å bruke lambdasonder fra Biltema. Da må du mest sansynlig skifte igjen om en månes tid. Kjøp heller fra Koed. Tull. username83 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flateland Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 da lambdan er ødlakt på m50b20 motoren. åssen merkes dette? kutter bilen osv eller bruker den bare mere bensin og går litt ujavnt på tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå