Halvardhog Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 HeiHar planer om å koble opp en subwoofer baki bilen, siden jeg savner litt bass. Jeg har navi proffesional og har vurdert og kjøpe sånn høyttaler til linjesignal adapter, men er usikker på hvordan man skal koble..Noen her inne som kunne tenkt seg og tegne en koblingskisse eller forklart ganske greit til meg? Har tenkt på disse:http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=10875&katid=78&id= http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=10477&katid=31&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Du skal koble deg til den hvite og grå fra en av høyttaleren dine. + på den ene og - på den andre regner jeg med. da kan du koble deg til med signalkabler til bassforsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Søk opp blaupunkt tha pnp ferdig kabelsett til BMW. Og helt ok forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Søk opp blaupunkt tha pnp ferdig kabelsett til BMW. Og helt ok forsterker. Kunne tenkt meg minst mulig kabeltrekking hadde vært fint fått samlet alt i bagasjerommet Du skal koble deg til den hvite og grå fra en av høyttaleren dine. + på den ene og - på den andre regner jeg med. da kan du koble deg til med signalkabler til bassforsterker Okei. Ingen som kunne laget en skisse eller noe så jeg får sett hvordan jeg skal koble? Vurderer kjøpe en aktiv sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Du sier du har navigasjon, da er forsterker bak så blir lite kabeltrekking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Hvor ligger den da? bak cd-veksleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Jupp:) visst du søker på youtube på Mk4 e39 så er det en kar som bygger om navi systemet, og han forklarer hva alle komponentene bak i bilen er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 På touring ligger forsterker under et plastdeksel ved siden av reservehjulet. Med kabelsettet til Blaupunkt og en digital forsterker eller en blaupunkt tha pnp forsterker er det en lek å oppgradere Se på video her så ser du hvor forsterker er montert: Gjelder så klart kun om du har standard forsterker og ikke utvidet stereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Hadde tenkt på den jbl aktive subben, tror dere det er lett og koble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Ja, men du kobler deg på bak uansett. Jeg vil anbefale deg en THA 475 + en aktiv sub, gir mye mer lyd i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Har en blaupunkt tha-475 til salgs, med ledninger. Brukt i e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Men vil det si at jeg bare kan koble denne blaupunkt forsterkeren rett på ledningen som var til org. forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Som jeg har forstått dette, så erstatter blaupunkt den gamle, ved å bruke koblingene fra den originale på blaupunkten. Mener kontakten er lik på forsterkeren, som bak spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Ahh, okei Skulle funnet ut sikkert hvordan dette fungerer så man kunne bestilt det! Er så trist uten sub.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Blaupunkt får du kjøpt, det er værre med ledningene. Blaupunkt har sluttet å produsere dette. Jeg brukte ca 3 uker på å finne alt på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå