jojr Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 jeg tok dette som en enkel jobb, men det sitter gått gitt, det ytre leddet sitter veldig god, å hva skjer hvis man skrur på heles staget er det gjenger innerst på styrestaget slik at det skrur seg innover? Problemet mitt er at ytre ledd sutter dønn fast i staget. noen ideer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 bare å slå. løsner det ikke så større ting å slå med event kjøpe sånn "kule avdrager" på biltema, di er somregel dårlig men bare å prøve EDIT: enten sånn eller slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 det pleier å være at avriss i styrestaget så man kan montere en fstnøkkel for og holde igjen med, men det jeg ofte gjør er og la kula sitte igjen i spindel/nav og bruke ei skikkelig rørtang med bra tenner og løsne styrestaget fra yttre endeledd, å så banke av kul,så skru av endeleddet fra styrestaget(nei er ikke gjenger innerst på det staget,der er det også ei kule som bare roterer når du turner den,derfor er det lurt og la endeleddet sitte igjen i spindel ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 tror jeg var litt trøtt i dag tidlig ser jeg nå, fordi jeg tenke tydeligvis på att du ikke fikk selge leddet av navet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 du må løsne kulebolten,først da får du løsnet endeleddet som er skrudd inn i styrestaget,merk gjengene på det gamle med en fil eller lign før du skrur det ut så får du det nye ca på samme sted,men en hjulkontroll må til for å få det helt nøyaktig.Mulig jeg husker feil da det er ett par år siden jeg gjorde jobben,mener å huske at det var gjenger på endeleddet (e39) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå