Gå til innhold

Turteller flyr opp og ned e46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det. Men kjører du i 20 km/t å du holder 2000 omdreininger når da turtallet går opp igjen, går ikke bilen fortere og da? Vabskelig å forklare. Vet ikke hva dette er jeg :(

Skrevet

Ok. La også merke til at når min går opp på turtall når jeg er i fart å skal skifte gir, når jeg da trykker inn clutchen så går turtallet veldig mye opp.. har su problemer at det er ujevn varme eller vifte går opp av seg selv? Selv om den ikke står på AUTO.

Skrevet

Grunnen til at oljelampen kommer på er på grunn av at turtallet på motoren kommer så lavt ned at oljetrykket faller under grensen der lampen tenner. For å finne ut hvorfor motoren oppfører seg slik, så må du ta diagnose på bilen.

Skrevet

Ok. La også merke til at når min går opp på turtall når jeg er i fart å skal skifte gir, når jeg da trykker inn clutchen så går turtallet veldig mye opp.. har su problemer at det er ujevn varme eller vifte går opp av seg selv? Selv om den ikke står på AUTO.

Jeg merker ikke at den går opp når jeg kjører og heller ikke noe merkelig med vifta

Skrevet

Grunnen til at oljelampen kommer på er på grunn av at turtallet på motoren kommer så lavt ned at oljetrykket faller under grensen der lampen tenner. For å finne ut hvorfor motoren oppfører seg slik, så må du ta diagnose på bilen.

Når jeg tenker meg om så kan det stemme med det du sier

Den dagen lampe lysta var det fryktelig ustabil turteller

Skrevet

nei.. men det har roet seg LITT ned... nå slår jeg av ac når det blir for plagsomt. Men skal ta diagnose på den idag eller imorgen så får de om jeg finner ut noe konkret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...