Olp73 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Hei Er det noen som har et sportsratt til e90 til salgs. Jeg er mest intressert om det kommer komplett med (rund) airbag. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olp73 Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 ....bare airbagen til et slikt ratt kan også være aktuelt. Om ingen har et ratt kan man kanskje gi et tips om hvor noe slikt kan skaffes? En (nett)butikk for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 http://bimmers.no/topic/772160-m-tech-ratt-selges-e39/ koed har airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Og når passet et e39-ratt i en e90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olp73 Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Kanskje jeg skulle ha satt inn e-mailadressen min her! olepdahlman@gmail.com .....det er fortsatt aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå