Koppangen Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Hei! Sliter med e46'n min som jeg har noe problemer med. håper dere kan hjelpe meg om det er veiv sensoren som er defekt her.BMW 3-SERIEE 46 Regnummer: AS 28199MOD: 98/99MOTOR: 318I (M43B19 - 194E1)Motoren går rundt uten å starte. Prøver og ta diagnose test for å finne ut av dette.FEILKODER:SIGNAL 135: CAMSHAFT SENSORSIGNAL103: iGNITION, CYLINDER 4. Kjøpte ny og byttet kamaksel sensor i front av motor.Kjøpte ny tennplugg til sylinder 4. og byttet tennhettene fra 1 til 4 og 1 til 4. Resetta feilkoder. NY TEST:FEILKODER:SIGNAL 135: CAMSHAFT SENSORSIGNAL 53: NO DESCRIPTIONSIGNAL 151: NO DESCRIPTIONSIGNAL 6: NO DESCRIPTIONSIGNAL 93: NO DESCRIPTIONSIGNAL103: iGNITION, CYLINDER 4Her har jeg fått flere feil, men har tatt av baklysa og blink forran. Vet ikke om de kan ha noe med disse feilene.Syntes det er rart å få feil på ignition 4 og camshaft sensor igjen... Etter som jeg ha hørt litt rundt mener det seg at det er en standar feil på e46 at veivsensor er defekt og legger skyld på "IGNITION 4" og "CRAMSHAFT SENSOR". Noen mener også at registerkjedet har strekt seg? hva tror dere dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå