Aleks Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Hadde ute noen sikringer fra sikringsboksen på bilen min i helgen pga at sigarettenneren var ikke virket lenger. Etter eg var ferdig så virket ikke sentrallåsen lenger med nøkkelen. DVS at den virker når eg bruker nøkkelen i døren og når eg trykker på knappen i midtkonsollen.. Men det er forbanna irriterende å ikke kunne åpne bilen med nøkkel lenger så eg håper noen kan hjelpe.. Fant denne videoen på youtube. og eg har prøvd dette.. men eg får det ikkje til http://www.youtube.com/watch?v=3YcFN3Ns0yI Har selv ca samme nøkkel bare at knappene mine ikkje har tegnene på seg. er en 2002 e46 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar320d Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Hei prøv å sett nøkkelen inn i tenningslåsen, og vri om 5 ganger uten å starte den. Etter det så tar du ut nøkkelen fra tenningslåsen og holder inne knappen på nøkkelen som du bruker når du skal låse opp bilen, mens du trykker på låseknappen 3 ganger Jeg gjorde det på min, og nå funker nøkkelen igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Vri om 5 ganger? Holdt rikeslig med èn når jeg programerte iallefall Men fremgangsmåten ellers var samme som jeg brukte, funka bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Takker for svar men dette har eg prøvd og får det ikke til. noen som vet om andre måter å gjøre det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Edit: Nevnt allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå