Mikaelø Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Hei hei!  Vill bytte ut 16" med 18" pÃ¥ vinter. Kombinasjonen 16" ballongdekk og sportsunderstell falt ikke i smak!  Har et sett med 18" felger i 8 og 8,5" bredde liggende.  Dekk som stÃ¥r pÃ¥ 18" nÃ¥r er 225/40 og 255/35 sommerdekk.    Hva anbefales av dekk ?  Behagelig Ã¥ kjøre pÃ¥ lavprofil om vinteren?  Hvilken bredde bør jeg velge? Profil?      Â
Fidelio Skrevet November 7, 2013 Skrevet November 7, 2013 Ren idioti. Smalere dekk pÃ¥ vinter er en fordel for deg og andre i trafikken.Â
awt Skrevet November 7, 2013 Skrevet November 7, 2013 Jeg har Bridgestone Blizzak WS70 piggfrie vinterdekk i 225/40-18 på 8" på 1-serien. Jeg hadde nok valgt det samme om to eller flere av felgene hadde vært 8,5". Smalere vinterdekk er vanskelig å oppdrive i 18".
bjalle Skrevet November 7, 2013 Skrevet November 7, 2013 Skal du kjøre lavprofil så kjøp piggdekk,har prøvd selv med 18" piggfritt på dårlig brøytet vei og satt med hjertet i halsen hele turen, skiftet raskt til 16 dagen etter.Lavprofil på vinterføre er livsfarlig på bakhjulstrekk spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå