Gå til innhold

Bmw 520d "M-sport". 65.000


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå står bilen uten innsug. Skal skifte vakumslanger og slanger til diesel. Og ene dysen da denne har feilmelding. Om bilen da går som den skal kan jeg heller vurdere og selge :) men bilen må bli i orden først. Dette kan fort ta en uke eller to da jeg mangler spesialverktøy for og få ut dysen.

Da blir det også bytte av olje, luftfilter og veivhusventilasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk igjennom kvitteringer nå.. Er 40.000 i utlegg siste året :P

 

Såå..

Det som er feil med bilen nå er :

Panseret har litt riper og rust fremme ved grillen. Jeg har panser som følger med. Dette er rustfritt men må lakkes.

Så er det jo en bulk i bakskjerm.. Denne er ikke så ille, skal prøve og ta gode bilder av denne om du faktisk vil ha bilen.

Oppdaget også at bunnpannepluggen bare går rundt. Så gjengene i bunnpannen er gåen. :( Bilen leker ikke olje ), og jeg kommer nå til og skifte olje med oljesuger.  ( Stikker slangen ned peilepinnen, dette har jeg testet før og man får opp ALL olje )

Ellers er førerstol litt slitt etter disse km. Men skinnet er noenlunde helt og pent. ( Tar skjikkelige bilder av dette også )

Ellers skal bilen vere bra. Fått mange kommentarer på at bilen skiller seg ut som e39.

 

http://www.finn.no/f...736&editAd=true

Her er gamle finnanonnsen. Er blitt gjort mye med bilen siden den gang.. Av nyere ting kan sies ( Som jeg kommer på i farten ):

Shadowlinelister

Nytt JOM coiloversett
Godkjent felg og senk i vognkort. Ble dyrt. Da bare originale spacere til BBS felgene kostet 1800 kr. :P

Hjulstillingkontroll

Nye vakumslanger og dieselslanger i motor

Nye styrestag begge sider

Nytt hjullager høyre side fremme

Byttet til ratt uten slitasje

Helt nye originale vindusviskere

Bygd om til Auxledning fremme.

 

Har virkelig ikke lyst og gå lenger ned i pris enn 55.000 uten felger.

Men tar imot bud da jeg har ny bil for hand...

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Interessert i å bytte mot en e91 m-sport med mye utstyr? Med mellomlegg!

Nei innbytte er ikke aktuelt da jeg har ny bil for hand. Bilen vurderes solgt for 50 som den står. Går ikke slik den skal. Tipper veivsensor må skiftes. Ta kontakt for utfyllende info :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...