fizn Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Må følges med her, gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Må følges med her, gromt Godt å høre Fizn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jore94 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 blir gromt det der følger med her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 blir gromt det der følger med her:) Tusen Takk det er bare å følge med Nå er vært fall datoen satt til seinest jeg skal ha bilen ute på veien igjen! blir nok ikke ferdig med alt som skal gjøres til da men prøve og få gjort meste parten datoen er til 4 mai slik at jeg kan kjøre den til Vårmønstring 2014 - BMWCCN Oslo & Akershus Flere som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 liten oppdatering siste tilpasning av bak fangeren før lakkering er gjort og prøve montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Er det orginal m3 fanger du har tilpassa touring eller er det mtech fanger du har tilpassa med m3 defuser? Eller er det m3 look defuser? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Mtech som jeg har tilpasset m3 difuser så er en del sparkling å sliping som foregår nå før lakkering Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 fronten er påmontert med nytt listverk Bremsene er luftet etter overhallingen Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 er passformen litt rar på den diffuseren eller? syns potta hang så høyt oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Nei det passer ganske så bra men på bilde der monterte jeg ikke diffuseren orentlig på fangeren på det bilde derfor kan det kanskje se litt sån ut Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 liten teaser bilde av bakfangeren før klarlakk og montering Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 ser bra ut detta! gleder meg til å se det ferdig på biln! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 utrolig hvor mye klar lakk utgjør på resultatet Freakshow tusen takk gleder meg ikke noe mindre selv samtidig å få den på veien igjen Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Hva slags farge har du ? hva hetern for noe ? klarer ikke å besteme meg for om det er samme som min eller ikke :S tror jeg har silver grey eller noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Hehe jeg ser den! hadde gleda meg som en unge sjæl Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå