andreassk Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Heihei Kjøpte nylig en 2001 E46 320i. Jeg la merke til at airbag lampen lyste når jeg skulle kjøpe den, og spurte selger om dette. Han tok fram en ledning fra hanskerommet og sa det var noe galt med ledningen som satt i, og at denne måtte byttes. Er det noen som vet hvor denne ledningen sitter, og hvordan jeg bytter den? Skal ha bilen på EU-kontroll snart, og lurer også på om bilen vil gå igjennom med denne feilen, hvis det viser seg at det er et pes uten like og bytte den. Takker for svar Tittel: Mente såklart airbaglampe* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Går gjennom eu selv om lampa lyser. Det finnes bypass motstand på ebay som fjerner lampa hvis du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Dessverre så må airbag lampa slukkes. Alle sikkerhetssystemer skal fungere og ei varsellampe som lyser indikerer feil på systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbj Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Blir vel innført ved nyttår som eget punkt http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegvesen/Media/Nyhetsarkiv/Nasjonalt/Mer+omfattende+EU-kontroll.529614.cms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Dessverre så må airbag lampa slukkes.Alle sikkerhetssystemer skal fungere og ei varsellampe som lyser indikerer feil på systemet. Abs og andre lamper kanskje, men ikke airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Fra 1.1.2014 blir airbaglampe som lyser en 2'r på eu kontroll. Tar du den før er ikke dette mangel på eu kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå