M3 Atle Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Hei ønsker da som topic sier. Jeg vet det finnes flere typer av de. Så de av dere som har om dere kunne tatt bilder av kontaktene viktig og få med farger og antall på ledningene. Har man feil ledningsnett forårsaker det suuure feil på en så gammel bil t.o.m. Haster litt, har du nettet jeg trenger kjøper jeg på dagen. Holder til i Skien. Send helst sms på 93079492. Er skjelden her inne.. atle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Jeg har en 93 mod 318is så bilder kan jeg ordne, jeg forstod derimot ikke helt hva du er på jakt etter. Tenker du i det området fra hovudnettet til dørnettet (bak fotstøtta/høytaperpanelet) eller mere generelt over kontaktene inne i døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Opp haster! Kan godt kjøpe hele dører også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Bump ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå