thomaszito Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Heisann! Jeg har en 318Ci 2001 mod. og prøver å montere komplett navigasjon med cd-veksler. Jeg lurer derfor på om noen har noen guide på hvordan kablene skal plugges.(hva som skal hvor), eller kan svare på hvor de forskjellige kablene skal? Ingen av kablene er koblet ut av GPS,CD-vekslere e.l Jeg har tatt bilder av kablene og markert de med nummer så det skal være mulig å forklare hvilken kabel som skal hvor… (eneste jeg vet er at 1 og 2 skal kobles i Naviskjermen.) Selve GPSsystemet og Cd-veksleren ser slik ut: Og her er kablene med nummerering : Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Utenom 1, 2, 3, 4 og 12 er det bare uoriginale kabler og kontakter, så det er umulig å si. Det enkleste, tryggeste og beste vil være å kjøpe et kabelsett som er laget for ettermontering av dette. Da vil alt falle på plass av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Har du en link på hvor dette kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte mitt, men jeg mener det var på ebay.de. Tror man får kjøpt disse fra BMW også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Takk! men hvor skal kablen som går frag gps til spilleren trekkes etter man har kommet frem til førersetet? skal man ta av dekselet for å åpne panseret? eller skal den undet "gulvet"... isåfall hvordan skal dette gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Takk! men hvor skal kablen som går frag gps til spilleren trekkes etter man har kommet frem til førersetet? skal man ta av dekselet for å åpne panseret? eller skal den undet "gulvet"... isåfall hvordan skal dette gjøres? Under gulvet under førersetet Her er monteringsanvisningen: SatNav retrofit Sedan Coupe.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Under gulvet under førersetet Her er monteringsanvisningen: SatNav retrofit Sedan Coupe.pdf Dagens mann! takk skal du ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå