patz Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Har 2 ledninger som trenger en elr annen overgang. De 2 ledningene som jeg tok ut av orginalspilleren og inn til vanlig iso som går da til spilleren. Da jeg koblet ut org spilleren hadde jeg enda radio å lyd å kunne styre dette via rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patz Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patz Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 er en orginal spiller me navi radio tv og bmw assist , hk anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Finnes vel ingen overganger til de to pluggene der. Du må da legge opp alt fra bagasjerommet siden det er der forsterker og radiomodul ligger.... Søk og du vil finne masse info om dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patz Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 prøvde å søke men fant ikke det. Går det ikke ant å klippe av å sjøyte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Nei det er nok dessverre ikke så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Kan jeg tørre å spørre om hvorfor du skal bytte? Det er en veldig omfattende prosess. Du må rive ut og bytte det meste fra bagasjerommet og frem. De to kablene du har i dashen fører i bunn og grunn bare skjermbilde frem og betjeningssignal bak. Selve "spilleren" og forsterkeren sitter i bagasjerommet. Om det er pga tilkoblingsmuligheter så finnes det en hau av moduler du kan koble på navien Om det er for å få signal ut til en ekstra forsterker er det enklest å bruke en høynivå til lavnivå adapter. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå