Erikm5 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Har et superstrøkent el. Minne M5 alcantara delskinn interiør m/dørtrekk til salgs. Bilen dette kommer fra har gått under 100.000 km og det synes godt at dette er lite brukt. Baksete er med armlene med oppbevaringsrom. Nakkestøtter også bak selges inkl. festene i bakveggen hvis din bil ikke har nakkestøtter bak. Har også... Komplett forstilling med bremser og dempere (ikke EDC), komplett bakstilling med bremser, dempere og diff. (3,8L 340 Hk) 4 komplette rustfrie dører med stålbjelker og el. vinduer f/b. Bred front komplett med panser, nyrer og grilldetaljene. Sjeldne orginale M3/M5 motorsport speil m/minnefunksjon til E34. Innvendig LCD speil som dimmer ned når det kommer lys inn fra bilen bak... Bilen er islandsgrønn, panseret mm er oxfordgrønn. Delene befinner seg i Hønefoss omr. Obs... Interiøret ser NYTT UT og dørene selges IKKE før dette er tatt ut. Bilen er trillbar og delene sitter fortsatt på bilen. 1991 520 24V komplett ombygd til M5. ( ikke godkjent ) med bakskade. Det bildet av interiøret som er demontert er arkivfoto... Mitt sitter fortsatt i bilen... Dette er SOLGT... Skinn dasjbord, midtkonsoll, handskerom, taktrekk, innstegslistene, fangerene, sideskjørt, dørlistene til M5 stylingen. Gi bud... Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Er jeg som var å kjøpte skjørter, fangere og alt det der av deg for en stund siden nå trenger jeg begge bakdører, HVIS der er helt rustfri. Hvis ikke du vil selge de før du har solgt interiøret så må du si ifra når du har solgt det så jeg får dørene! Hvor mye kunne du tenke deg for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Er frontfanger solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Ja, for den har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Taktrekk osv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Kunne vært interisert i spegl, inne og ute, dørtrekk og interiør sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Og diskantene i speil sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 motor og bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Taktrekk osv da? Kjøpt det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM3 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Hvor mye for bakstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Er jeg som var å kjøpte skjørter, fangere og alt det der av deg for en stund siden nå trenger jeg begge bakdører, HVIS der er helt rustfri. Hvis ikke du vil selge de før du har solgt interiøret så må du si ifra når du har solgt det så jeg får dørene! Hvor mye kunne du tenke deg for dette? Husk at disse dørene er "facelift" utgaven med stålbjelker inni... Vet at det er forskjell på ledningsnettet i dørene... Dørene er rustfrie alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 motor og bremser? M5 motor og gir er solgt... Har komplett understell med bremser f/b, dempere f/b, diffsperre 3,8l 340 hk. Prøver å selge det komplett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Kunne vært interisert i spegl, inne og ute, dørtrekk og interiør ;)sent from my microwave using tapatalk Selger interiøret, dørtrekk, speil utv./ inv. for 10.000kr. Det ser nytt ut og det er sjeldent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Bildet av bilen før bakskaden... Super sjeldne 18" Hartge felger 235/40-18 f/b. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå