mathiasvatne Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Heisann! Har et par spørsmål om litt felggreier. Jeg har et par AC Schnitzer Type II 18" felger og lurer på om de er original eller ikke. De ser slik ut: http://img191.imageshack.us/img191/8906/typeii.jpg De har AC Schnitzer merker på utsiden som på bildet. På innsiden er jeg usikker hva som står. Mange sier at det skal være en slags signatur som vil fortelle om de er original. Mange sier også masse annet så jeg blir usikker. Noen som vet sikker hva som vil stå på innsiden? Og verdi per dags dato? Ekstremt takknemlig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Se etter et slikt "stempel" på innsiden av en av ekene. Verdien er vel det noen vi betale for de. Om de er strøkne med ok dekk, så vil jeg tippe en 5-6k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 De er vel produsert av Rial eller Ronal (husker ikke hvilken) Så det burde også stå bak på en av eikene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Ronal, og ja, den logoen vil stå inni eikene. Husker ikke helt lenger, men tror ikke det sto støpt inn AC Schnitzer noe sted på mine Typ III selv om de var originale. Et annet tegn på originalitet er at AC Schnitzer bruker ganske store navhull på felgene og rødorange sentreringsringer - igjen, på Typ III i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå