OlsenT Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Er det noe å gjøre med bensinpumpe eller dynamo?fikk ikke startet, batteriet er ganske nytt. har prøvd dyttet og startkabel uten hell. hva skal jeg undersøker mer på?hva kan jeg gjøre noe med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Hvilen bil er det? Som oftes så kan du høre at det summer fra bensin pumpa i ca 3 sek når du vri 2 hakk på tenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Bilen min har startet mange ganger i dag, hver gang gjorde jeg det mest elementære; puttet nøkkelen i tenningslåsen og vridde om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlsenT Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Hvilen bil er det? Som oftes så kan du høre at det summer fra bensin pumpa i ca 3 sek når du vri 2 hakk på tenninga Bmw E36 318i Sedan 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlsenT Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 jeg kan si at alle lysene og osv funker. men eneste er at jeg fikk ikke bilen i gang. så jeg tror at det er bensinpumpe som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Så, starter turner motor? Feks .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlsenT Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Så, starter turner motor? Feks .. jeg forstår ikke hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Når du vrir om tenningen, går startmotor rundt? Sånn at du hører at bilen prøver og starte, men den tenner ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlsenT Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 ja, det prøvde å starte. men motor rister og fikk ikke tenne som jeg aner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 prøv og ta ut den ene tennpluggen for og sjekke om gnist Men kan godt mulig være den bensinpumpa de eller en sikring som har gått Men sjekk først gnist evt bensinpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlsenT Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 har sjekket sikring og de ser bra ut. skal sjekke tennplugg senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Bør være i første post når man ber om hjelp; 3,5,7,8 serie årsmodell, og helst motorkode Hva har du gjort, og hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlsenT Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 det er 3 serie med 1,8 L motor. 1995 modell. motortype: M43B18 - 184E2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlsenT Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 stoppe på en parkeringsplass og gå ut av bilen for sosial med venner så noe timer senere kom jeg tilbake til bilen så den ville ikke startet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 da er det bensinpumpa eller tenningslåsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå