FritzP Skrevet November 13, 2013 Skrevet November 13, 2013 Hallo. Har en 06' E60 535d som er tunet. Gamle eier sier 345hk og 720Nm. Er dette reelt og er det fare for motor/gir? Dete er nok fullt mulig å få denne effekten på disse motorene, det som er mer interessant er jo hvordan tuneren har modifisert filen for å få til den effekten. Det finnes tunere som spesialiserer seg på visse merker, og disse legger ned mye jobb i å finne alle "limitere" slik at det kan gjøres en god tuning, så har du de tunerne (de fleste andre) som tyr til fusketriks for å få til økning uten at de trenger å legge så mye jobb i det. Jeg har sett i en god del filer fra "seriøse" tunere og har sett hvordan de jobber. En god tuning tar mye tid, leting i fil , samt logging etter tuning, og det sier seg selv at de tunere som gjør alle merker og leverer en fil på 15-30 min ikke har tid til dette. CrZyWiz reagerte på dette 1
The Kid Skrevet November 13, 2013 Forfatter Skrevet November 13, 2013 Takker for svar! Får se om jeg finner noe papirer på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå