NeonMuffler Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 hei! ribber min m50 motor nå, og eneste som står igjen er veiva. har fått av den 22mm bolten i fremkant. men hvordan sitter feste til reimhjulet? må jeg dra det av med en avdrager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Jeg jukket den av med en svær flattrekker om jeg husker rett. Satt ikke hardt. Ikke store saken... sånn blir det seende ut etterpå. Og her ser du medbringern/braketten oppe til høyre på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 takker. skal prøve idag. tenkte ikke på det, men er nok lettere å bare vippe den av ved å skru på reimhjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Ja, med avdrager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Jeg vippet den ut med en stor flattrekker! Bare å ta i litt.Fikk du den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå