kortsluttning Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Hei Hvilke dynavin spiller er å anbefale til e46 med hk annlegg? Forbedrer den lyden i annlegget noe pga forsterkeren i spilleren? Ser jo at D99 er det nye, men hva koster noe sånt for tida? Og er det holdbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Trenger man android vis man bare skal bruke internett fra telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Har harman kardon annlegg og kjøpte dynavin d99 android. Kan ikke si jeg hørte noen forskjell på lyden fra eller til uten at jeg skal banne på dette. Hvis du skal ha internett på dynavinen må du ha andriod versonen og koble deg opp via mobilen. Uten andriod er det ingen internett "funksjon" på spilleren. Kun aux, sd, ipod osv. Forøvrig så er andriod versonen noe dritt og egentlig borkastet penger spør du meg. Hadde jeg skulle kjøpe den nå ville jeg gått for d99 uten android. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Hva er grunnen til at du ville valgt uten android? Tenker internett er greit for kart, youtube osv... Hva med v5 versonen, den er jo billig nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 låner tråden litt jeg , stor forskjell på d99 kontra d90 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Sorry, fulgte ikke opp den her. Ville valgt uten andriod rett og slett fordi alt funker dårlig med android. Offline kart er bedre enn online, youtube går i svart/viser ikke video, og en masse andre ting som bare er irriterende. Har med andre ord gitt opp spilleren. Nå har det forøvrig kommet en ny spiller på markedet somheter AVIN som folk skryter opp i skyene. Mulig dette er tidligere dynavin brukere;) Joakim: d99 er med android og d90 er uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Og D99 fikk ny og bedre blåtann (parrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Androiden til dynavin er for dårlig. Altså hardware'en den har for dårlig ram og prosessor. Noe som gjør den treg. Da kan du heller prøve avin eller andrive som er bedre der.. lydkvalitet messig så er disse 3 spillerene helt ok. Om man ikke er en lyd fanatikker så vil disse være mer enn bra nok. Fordelen med android utgavene er att du har modifiserings muligheter... sånn som d90 til dynavin er en bra nok spiller og har bra funksjonsmuligheter ovs, men du har da ikke mulighet for å forandre på softwear etter eget ønske. Er ikke så veldig stort utvalg om du skal gå for spesialspiller. Men eonon er også ett bra alternativ... om du kan gå for vanlug 2din så anbefaler jeg Parrot Asteroid som har veldig bra lyd og er android med bra hastighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Jeg skiftet til en dynavin D99+ med Android fra original spiller med AUX.Lyden ble ikke bedre, tror faktisk den ble dårligere (dynavin spiller ikke original subbene skikkelig heller) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå