bloobay Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Når jeg har varmeapparatet på auto opplever jeg at vifta går ujevnt opp og ned, men hvis jeg manuelt øker styrken forsvinner blåser den helt fint. Noen som har vært borti dette tidligere? Kan det være varmeapparat motstanden som er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Høres ut som motstanden ja! PS: Aldri feil og informere om hvilken bil det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Høres ut som motstanden ja! PS: Aldri feil og informere om hvilken bil det er snakk om. Selvfølgelig, glemte dette. Gjelder en e46 02. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Tror nok du kan bytte motstanden og regne med at feilen blir borte. Da min motstand var gåen, hadde jeg også pulserende vifte, med en gang jeg starta og et par minutter. Den ville også starte et par ganger etter jeg stoppa bilen. Etter hvert ble det verre, og jeg kunne ikke justere styrken på vifta, den blåste med samme hastighet uansett hvor panelet sto på. Alt ordnet seg med ny motstand. Men jeg kan selvsagt ikke garantere noe, men det virker veldig som motstand vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå