Enes Yakici Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Hei har lyst til og kjøpe skinn interiør til bilen min 1999 modell 320i sedan. Jeg har orginalt stoffseter som ikke har nedfellbare seter orginalt, og jeg lurer på om det passer med nedfellbare eller om jeg kan fast montere nedfellbare seter i min bil ? Noen som har kjennskap ????? Er også inntresert i og kjøpe skinn interiør til e46 sedan. ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 De kan passe. Men da må du bytte braketter på innfestninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Okei takk. Men ellers funker det ikke og fast montere de eller ? Får man kjøpt braketter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 De er montert annerledes på seteryggen. Sitteputene er helt like. Kjøpe braketter kan du gjøre på GS, men blir dyrt. Billigste er å dra innom høggern og finne brakettene til nedfellbare bakseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Hmm okei. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå