Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Sentreallåsen på min BMW 320 virket ikke på morgenen i dag , virka helt fint i går, prøvd med begge nøkler, samme resultat, knapp inni virker . noen som har opplevd det samme problemet, takknemmelig for tips

Skrevet

nei, kan nok være de, men det står i boka at de er slike som lades ved bruk i tenningslås, men de er sikkert ikke evigvarende for det

Skrevet

Hei, Sentreallåsen på min BMW 320 virket ikke på morgenen i dag , virka helt fint i går, prøvd med begge nøkler, samme resultat, knapp inni virker . noen som har opplevd det samme problemet, takknemmelig for tips

Problemet ligger muligens i antenneforsterkermodulen som ligger under takspoileren på bakluken. Dette er en kjent feil på disse modellene, har hatt samme problemet på min egen E91. Kun sentrallåsen som ble rammet på min bil, men det forekommer at også radio får problemer.  Bare gjør et søk på "antenna diversity module E91", så vil du se.

Skrevet

hadde samme problemet på min e46 touring 2004. Jeg hadde en defekt grunnmodul som kostet hele 6000,- ferdig byttet og kodet.

Sentrallåsen åpnet seg ikke, men lyset i kupen slo seg på. samme med låseknappen på innsiden virket nå og da. hvis du har disse problemene vil jeg tro at det er grunnmodulen til sentrallåssystemet som er gåent.b

Skrevet

nei, kan nok være de, men det står i boka at de er slike som lades ved bruk i tenningslås, men de er sikkert ikke evigvarende for det

Om du har "Comfort Access" så lades ikke nøklene når de står i tenningen visstnok. Da byttes batteriene ved service. BMW i tyskland sa ihvertfall det når jeg tok service der.

Skrevet

Problemet ligger muligens i antenneforsterkermodulen som ligger under takspoileren på bakluken. Dette er en kjent feil på disse modellene, har hatt samme problemet på min egen E91. Kun sentrallåsen som ble rammet på min bil, men det forekommer at også radio får problemer.  Bare gjør et søk på "antenna diversity module E91", så vil du se.

takker for tipset , fant fremgangsmåten å sjekke dette på, ,

Skrevet

Om du har "Comfort Access" så lades ikke nøklene når de står i tenningen visstnok. Da byttes batteriene ved service. BMW i tyskland sa ihvertfall det når jeg tok service der.

har ikke comfort access

Skrevet

du hadde rett, demonterte antenneforsterkermodulen i dag o fant litt irr på et punkt på kretskortet, gjorde reint og vips så var det i orden, takker for tipset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...