Langhår Skrevet November 12, 2013 Skrevet November 12, 2013 Hei, Sentreallåsen på min BMW 320 virket ikke på morgenen i dag , virka helt fint i går, prøvd med begge nøkler, samme resultat, knapp inni virker . noen som har opplevd det samme problemet, takknemmelig for tips
Langhår Skrevet November 12, 2013 Forfatter Skrevet November 12, 2013 nei, kan nok være de, men det står i boka at de er slike som lades ved bruk i tenningslås, men de er sikkert ikke evigvarende for det
FritzP Skrevet November 13, 2013 Skrevet November 13, 2013 Hei, Sentreallåsen på min BMW 320 virket ikke på morgenen i dag , virka helt fint i går, prøvd med begge nøkler, samme resultat, knapp inni virker . noen som har opplevd det samme problemet, takknemmelig for tips Problemet ligger muligens i antenneforsterkermodulen som ligger under takspoileren på bakluken. Dette er en kjent feil på disse modellene, har hatt samme problemet på min egen E91. Kun sentrallåsen som ble rammet på min bil, men det forekommer at også radio får problemer. Bare gjør et søk på "antenna diversity module E91", så vil du se.
kristoffersandnes Skrevet November 13, 2013 Skrevet November 13, 2013 hadde samme problemet på min e46 touring 2004. Jeg hadde en defekt grunnmodul som kostet hele 6000,- ferdig byttet og kodet.Sentrallåsen åpnet seg ikke, men lyset i kupen slo seg på. samme med låseknappen på innsiden virket nå og da. hvis du har disse problemene vil jeg tro at det er grunnmodulen til sentrallåssystemet som er gåent.b
Daniel80 Skrevet November 13, 2013 Skrevet November 13, 2013 nei, kan nok være de, men det står i boka at de er slike som lades ved bruk i tenningslås, men de er sikkert ikke evigvarende for det Om du har "Comfort Access" så lades ikke nøklene når de står i tenningen visstnok. Da byttes batteriene ved service. BMW i tyskland sa ihvertfall det når jeg tok service der.
Langhår Skrevet November 13, 2013 Forfatter Skrevet November 13, 2013 Problemet ligger muligens i antenneforsterkermodulen som ligger under takspoileren på bakluken. Dette er en kjent feil på disse modellene, har hatt samme problemet på min egen E91. Kun sentrallåsen som ble rammet på min bil, men det forekommer at også radio får problemer. Bare gjør et søk på "antenna diversity module E91", så vil du se. takker for tipset , fant fremgangsmåten å sjekke dette på, ,
Langhår Skrevet November 13, 2013 Forfatter Skrevet November 13, 2013 Om du har "Comfort Access" så lades ikke nøklene når de står i tenningen visstnok. Da byttes batteriene ved service. BMW i tyskland sa ihvertfall det når jeg tok service der. har ikke comfort access
Langhår Skrevet November 17, 2013 Forfatter Skrevet November 17, 2013 Problemet ligger muligens i antenneforsterkermodulen som ligger under takspoileren på bakluken. Dette er en kjent feil på disse modellene, har hatt samme problemet på min egen E91. Kun sentrallåsen som ble rammet på min bil, men det forekommer at også radio får problemer. Bare gjør et søk på "antenna diversity module E91", så vil du se. du hadde rett, demonterte antenneforsterkermodulen i dag o fant litt irr på et punkt på kretskortet, gjorde reint og vips så var det i orden, takker for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå