Kjartan Tønsberg Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hei. Er helt ny her, men tenkte kanskje noen her kunne hjelpe. Jeg har nylig kjøpt en X5 -11 mod. Det er montert hengerfeste når bilen kom til norge tidlig i høst. I kveld var første gang jeg skulle kjøre med henger. Som selvsagt fungerte fint, MEN.. Når jeg skal rygge, så uler det noe vakent fra ryggesensoren / kameraet. Hadde en -08 5 serie før X5´n, å mener da vikrelig at det ikke ulet i ryggessnsoren når man hadde tilhenger koblet til.. Noen som har noen lure svar? En kompis har nevnt at det kan ha vært en dårlig kabel mellom henger og bil..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Enten så forstår ikke bilen at henger er koblet på og dermed ikke forstår at PDC skal slås av bak når du rygger, eller så er det noe feil med en kabel i bilen eller en boks som ikke virker korrekt. Mulig at det er koding som heller ikke er gjort korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå