[space] Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 Lufter salg av navi/headuniten i bilen min. Den er av typen Haulingan. Lik denne: Temmelig lik spilleren fra Dynavin. -Navi fungerer strålende. -mobil/mp3 på aux inngang fungerer strålende. -cd fungerer bra -mp3 på minnekort fungerer topp. -mp3 over blåtann synes jeg gir dårlig lyd. -telefon/handsfree over blåtann fungerer topp. (De i andre enden klager noen ganger på litt dårlig lyd, men slik er det jo ofte med handsfree). Kan bla i kontakter og ringe/ta telefonen fra enheten. -Radioen synes jeg er dårlig. (og dette er grunnen til at jeg lufter salg, da jeg i stor grad hører på radio i bilen. Jeg vil ha DAB) -Har ikke testet film -Har dessverre ikke kabelen som gjør at en kan koble iphone/ipod inn bak -Har ikke ryggekameraet -Har ikke manual Tenker 4000,- Delbytte i adapter + "pen" 1-DIN spiller kan være aktuelt. Eventuelt annen 2-din spiller. Helst da med DAB, usb/minnekort/osv. Bilde av min på kvelden. Lyset matcher rimelig bra. GPS i nattmodus. Holder til i Akershus/Oslo/Østlandet. Ta kontakt på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå