Super1 Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 (endret) Bytta ekspansjonstanken idag/ kjølevæske-beholder, fylte på fult kjøleveske i den nye og kjørte ca 8 km og da stoppa det. Da jeg parkerte så åpnet jeg panseret og så at det var blitt verre enn før Som vist på bildet, så sprakk den skruen eller delte seg i to slik at den øverste delen ble løsnet og dermed var det åpning/hull og det kokte og den nedre delen satt fast med et hull i midten og tror den sitter fast Jeg lurer på om jeg må bytte hele den slange-delen som skruen sitter i eller om det er mulig å bare finne ny skrue? Finner ikke i gsbildeler katalogen. Trenger virkelig hjelp!!!!! Setter stor pris for hjelp. Endret November 14, 2013 av sjøbuse Les bimmers.no regler 1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med.
Super1 Skrevet November 14, 2013 Forfatter Skrevet November 14, 2013 Se der ja,takk skal du ha! Da fikk jeg skrudd ut den ødelagte skruen og satte på en ny, og løste problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå