Messer Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 hei, kjøpte meg 325TDS som var chippet med KCR box, så lurer på om det er normalt å blende av turbotrykksfølern som står ved dieselfiltret på e36'n?isåfall så er den blendet av på min, noen som vet hvorfor dette blir gjort ?-Messer
TRF Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Det er ikke normalt nei. Sikker på at det ikke er egr ventilen som er blendet?
Messer Skrevet November 17, 2013 Forfatter Skrevet November 17, 2013 100% sikker på at den går til tubotrykksfølern, da Y-leddet til turbotrykksmålern står rett før der den er blendet, lader 1.4bar, mn skulle jo tro at med box så er det mulig å justere opp turbotrykk utn å blende føleren, sliter jo forferdelig med ketchup effekt sånn som den er nå
TRF Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Fordi føleren er blenda. Men 1,4 så får du problemer med den om du kobler den til. Ladetrykk ned til ca 1,1, eller kjøpe trf performance tuning
Messer Skrevet November 18, 2013 Forfatter Skrevet November 18, 2013 Takker for svar, forrige eier hevder å ha kjørt ladetrykk på 1,9bar Men ny clutch står først på lista, da den slurer noe ved trykklading i 3. 4. Å 5. Gir Vet vi kommer litt off topic, men har du noe forslag til hvilken clutch jeg burde satse på, å burde jeg skaffe enkelmasse istede for dobbelmasse svinghjul ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå