johans3n Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Dette er min grønne E46 320i 99mod. Førstebilen Bilen er en drøm å kjøre og til en som er i overkant glad i fart mener jeg 150hk er mer en nok til å begynne med. Var litt skeptisk til fargen til å starte med, vurderte foliering, men alt koster, og tror det blir veldig bra når jeg får på M-tech II fangeren Gledes til å kjøre opp i Februar! Gjort siden jeg kjøpte bilen: - Nye Felger - Byttet interiørlys til led - Ny girkule - Angel eyes - Nye Baklykter - Byttet radiator etter lekasje - Sorte nyrer Planer fremover: - Senkesett (Coilovers) - Sote rutene - Få lakkert å montert m-tech II fangeren - Nytt Anlegg - Ledpærer i lyktene - Shortshift? - Sort shadowline lister Fangeren lakkes neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Gratulerer som E46-eier Du har et veldig godt utgangspunkt. Blir nok fint med lakkert fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Gratulerer som E46-eier Du har et veldig godt utgangspunkt. Blir nok fint med lakkert fanger +1 Og blir nok ennå bedre med hvite lys foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johans3n Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Da har eg kjørt opp og bilen begynne å ta form. Har fått lakket fangeren, nye led-ringer i angel eyes og hvite pærer er bestilt til tåkelys, kjørelys og langlys. Har også bestilt sorte blinklys, har bare sotet de som sto på midlertidig. Blir veldig bra til slutt det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå