Gå til innhold

Bunndrag e39 520i

j0rgz
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om hvordan jeg får mere bunndrag. Ganske lite bunndrag så jeg har lyst på litt mere, er det noen som vet hvordan jeg får det til om det går?:)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorbytte blir best i dette tilfellet. Da anbefaler jeg å gå for noe ordentlig som 530 (hvis det finnes i e39?). Bytt over alt og få det godkjent i vognkortet, da kan du gjøre rundt med god samvittighet.

Hvis ikke har du alltid ESS Tuning som kan fikse deg en kompressor ;) Men det koster en god del penger (50-60 tusen ish). Er like greit å ta et motorbytte da etter min mening ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bytter til 2.8 motor, så er det ingen som ser forskjellen på en 2.0 eller 2.8. Det er hovedsakelig samme motor, litt forskjell på innsug, dyser og hjerne. Men ingen ser forskjell på verken teknisk eller eu-kontroll. Og har bilen vært i Norge over 10 år, så hadde jeg i alle fall ikke brydd meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bytter til 2.8 motor, så er det ingen som ser forskjellen på en 2.0 eller 2.8. Det er hovedsakelig samme motor, litt forskjell på innsug, dyser og hjerne. Men ingen ser forskjell på verken teknisk eller eu-kontroll. Og har bilen vært i Norge over 10 år, så hadde jeg i alle fall ikke brydd meg om det.

En som er interessert vill se forskjellen :P Men det er ganske riktig det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett inn en 2,8 eller 2,5 (avhengi av hvilken generasjon du har fra før) så er motoren bare å bolte inn slik du boltet den andre ut, med innsug og alt fra nye motoren, kan bruke opp gamle ledningsnettet, bare du husker å bytte hjerne. da har du drøyt 190 hk og betraktlig bedre bunndrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...