hens21 Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 heei, jeg skal snart få satt inn min m52 b28 mottor og lurer da på hva dere anbefaler av mottor olje på denne, den kommer til å bli brukt godt, også hva slags girkasse olje som burde brukes. jeg har også 3L m3 understell og da med en sperrediff på 25 % hva slags diff olje burde jeg ha? takk for svar Mvh; Henrik
camxer Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Er jo greit å vite hvilken girkasse, hvilken diff osv eller hvilken bil/delene kommer fra. Er diff/girkasse også fra 3L m3 E36? Skal den brukes på bane? Edit: skriveleif
hens21 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 Er jo greit å vite hvilken girkasse, hvilken diff osv eller hvilken bil/delene kommer fra. Er diff/girkasse også fra 3L m3 E36? Skal den brukes på bane? Edit: skriveleif beklager så meget... men ja diffen sitter på 3LM3 understellet. og girkassen er fra en 328. nei dette skal ikke kjøres på bane. E36 coupe.
CrZyWiz Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 castrol.no så slår du først opp E36 328i, deretter E36 M3 for å finne olje til diff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå