ØrjanHøyvik Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 eg bruker 2.5time til bergen om ein treffe ferja akuratt. 3000 e litt i laveste laget. men er notert. men ke inngår i det budet på 3000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ok. Du skal vel ikke den veien? skal ha den i en e30 så motor med eksosmanifoil/grenrør,kasse,ledningsnett og luftmengdemåler om du har. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 kjørecomputer? evt 11 tasters? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Ok. Du skal vel ikke den veien? skal ha den i en e30 så motor med eksosmanifoil/grenrør,kasse,ledningsnett og luftmengdemåler om du har. Sent from my C6603 using Tapatalk tar ihvertfall vekk girkassa for den prisen der. har ingen planer om og bergens tur i nærmeste fremtid så vidt eg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 kjørecomputer? evt 11 tasters? husker ikkje kor mange taster, men ihvertfall ikkje 11 temp måler er vell de eneste, og klokke da seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 tar ihvertfall vekk girkassa for den prisen der. har ingen planer om og bergens tur i nærmeste fremtid så vidt eg vet. Har du noe papirer igjen fra bilen den kom fra eller kan få tak i? Understellsnr?Sent from my iPad using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Har du noe papirer igjen fra bilen den kom fra eller kan få tak i? Understellsnr? Sent from my iPad using Tapatalk - now Free har skilt nr fra bilen motor blei tatt ut av ihvertfall ja men skal være foretatt et motorbytte og kor motor kom ifra aner eg ikkje, men går som sagt strøkent. brukte bilen kun en dag. var ingen problemer. hørte ingen ventil tikk el noe. bruker ikkje vann el olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 har skilt nr fra bilen motor blei tatt ut av ihvertfall ja men skal være foretatt et motorbytte og kor motor kom ifra aner eg ikkje, men går som sagt strøkent. brukte bilen kun en dag. var ingen problemer. hørte ingen ventil tikk el noe. bruker ikkje vann el oljeVar det en org is?Sent from my iPad using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Var det en org is? Sent from my iPad using Tapatalk - now Free ja er orginal 318IS reg 92 el 93 va uten airbag ihvertfall. den er sendt på skroten no. men fort gjort og finne skilt nr om du er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Ok, bt vil ha papirer:-) kan desverre ikke gå høyere no i disse juletider og vil gjerne ha komplett pakke når jeg først setter av en dag i kjøring. Skal forbrenne diesel og fergen skal vel ha litt ekstra for henger.Men gi gjerne en lyd hvis du skulle ombestemme deg. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Sende tlfnr ditt på pm. Hente i morgen. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 har ikkje vinduer til framdører tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterv Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hei! Har du fortsatt Alpina motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ute etter bra e36 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 is`motoren solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Send pm på motor er du er grei Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå