BMW E30 325 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 de orginale bærarmene du skal ha 1k for får man nye av for under 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 man gjør det ja! da er det litt vel mye med 1k ja, hehe! Hvor får man tak i dem til den prisen? er det 500kr per side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Ikke meninga å krasje tråden din altså Sjekk Koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Ikke meninga å krasje tråden din altså Sjekk Koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Ny pris på bærearmene, med innfestning/ foring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Oi, såpass ja! da er det jo billigere å bytte bærebruer enn å bytte bare løse kuler da jo. tja, veit ikke helt pris jeg da. Nå har jeg måtte ta bakre foringene selv, har bare ikke rukket å oppdatere. Så da er det bare løse bærebruer. Noen pris du ser for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 tror jeg står over da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå