Spellemann Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Et par bilder av min 2009 E92. Montert sorte nyrer og performance spoiler på bagasjelokket etter at jeg kjøpte den. Oppdatert til 2013 revisjon 2 kart. Veldig fornøyd med bilen, går meget godt og bruker lite diesel. Vurderer senk men er litt i tvil da jeg kjører mye i Oslo og det er mye ujevnheter i veiene.. Eneste jeg plages med er at den ikke lenger kjenner igjen iPhonen min etter ios 7.0.4 kom. Jeg får spilt musikk via Y-kablen men det går ikke lenger å bytte sanger fra rattet. Noen som har noe tips her? Noen høydepunkter fra utstyrslisten: S459A Seat adjuster, electric, with memory S522A Xenon Light S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193 P337A M Sports package S358A Climate comfort windscreen S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S481A Sports seat S493A Storage compartment package S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S614A Internet, preparations S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7RSA Package Comfort S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Gratulerer med flott vogn! Legg inn noen bilder i E92 tråden jeg laget også da Trenger flere bidrag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Nydelig bil Sleng ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spellemann Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Takk. Skal få tatt noen flere bilder etterhvert, men føler den er litt trist nå med 17" vinterdekk på. Veldig merkbart mindre grep er det og, blinker mye i antispinnlampen nå. Fikk i hvert fall gjort dette i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå