A.Aas Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Hei! Har nett fått meg ein bmw 1 serie. Så har aux inngang under armlenet. I instruksjons boka så står det at eg skal trykke på diverse på spilleren for å finne den enheten/ekstern enhet osv.. Men er Ikkje kjangs at eg finner den aux enheten. Finner kun CD og fm/am. Nåken så har peiling på ka det kan vere og ka eg må gjer for å finne den ? Har tatt i kabel og har prøvd å spille av med telefon/mp3, men finner allikevell ikkje nåke på spilleren! Det eg meiner er at aux funksjonen ligger ikkje inni spiller funksjoner. På spilleren står det : BMW business cd så rekner med det er det den hetter? Håper nåken veit ka eg kan gjer! Mvh. Andreas Aas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Du må nok reise på verksted eller få noen til å hjelpe deg å kode spilleren på nytt! Hvis den har blitt koda da. Trenger ihvertfall å kodes for å få den til å virke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Aas Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Takk for svaret! Skal sjå ka eg kan få gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Hvor holder du til? Jeg, eventuelt andre her inne på forumet kan ta en kodingsjobb. Tar 5 min å kode inn aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Aas Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Hei igjen! Holder til på Stord. Ein time fra Haugesund om det nåken nåke! mellom Bergen og Stavanger hadde vert fint om nåken kunne tatt kontakt om dei kan kode / fikse slik at aux fungerer! Aas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Jeg kan muligens, men vil ikke garantere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiH Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Hei. Jeg har samme problemet. Har aux tilgang meg ikke på spilleren. På verkstedet sier de at spilleren ikke er en aux spiller. Er er det noen som vet noe om dette. Rart at det da er en aux tilkobling. Mvh Kai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Såvidt meg bekjent har alle 1-serie hatt aux alltid, så det er bare tull. Spesielt siden du faktisk har kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Hei. Jeg har samme problemet. Har aux tilgang meg ikke på spilleren. På verkstedet sier de at spilleren ikke er en aux spiller. Er er det noen som vet noe om dette. Rart at det da er en aux tilkobling. Mvh Kai Såvidt meg bekjent har alle 1-serie hatt aux alltid, så det er bare tull. Spesielt siden du faktisk har kontakt. Han oppgir kjøretøy til VW, så det er ikke sikkert han snakker om BMW i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå