Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nett fått meg ein bmw 1 serie. Så har aux inngang under armlenet.

I instruksjons boka så står det at eg skal trykke på diverse på spilleren for å finne den enheten/ekstern enhet osv..

Men er Ikkje kjangs at eg finner den aux enheten. Finner kun CD og fm/am.

Nåken så har peiling på ka det kan vere og ka eg må gjer for å finne den ? Har tatt i kabel og har prøvd å spille av med telefon/mp3, men finner allikevell ikkje nåke på spilleren!

Det eg meiner er at aux funksjonen ligger ikkje inni spiller funksjoner.

På spilleren står det : BMW business cd så rekner med det er det den hetter?

Håper nåken veit ka eg kan gjer!

Mvh. Andreas Aas

Skrevet

Du må nok reise på verksted eller få noen til å hjelpe deg å kode spilleren på nytt! Hvis den har blitt koda da. Trenger ihvertfall å kodes for å få den til å virke!

Skrevet

Hei igjen! Holder til på Stord. Ein time fra Haugesund om det nåken nåke!

mellom Bergen og Stavanger :)

hadde vert fint om nåken kunne tatt kontakt om dei kan kode / fikse slik at aux fungerer!

Aas

• 1 month later...
Skrevet

Hei. Jeg har samme problemet. Har aux tilgang meg ikke på spilleren. På verkstedet sier de at spilleren ikke er en aux spiller. Er er det noen som vet noe om dette. Rart at det da er en aux tilkobling.

Mvh

Kai

Skrevet

Såvidt meg bekjent har alle 1-serie hatt aux alltid, så det er bare tull. Spesielt siden du faktisk har kontakt.

Skrevet

Hei. Jeg har samme problemet. Har aux tilgang meg ikke på spilleren. På verkstedet sier de at spilleren ikke er en aux spiller. Er er det noen som vet noe om dette. Rart at det da er en aux tilkobling.

Mvh

Kai

Såvidt meg bekjent har alle 1-serie hatt aux alltid, så det er bare tull. Spesielt siden du faktisk har kontakt.

Han oppgir kjøretøy til VW, så det er ikke sikkert han snakker om BMW i det hele tatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...