sondred Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 en dame som har hatt den, hu kjøpte turboen på bmw, så ville tro d var riktig, å sikkert veldig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Hehe Men uansett gå over bilen så langt det lar seg gjøre. Og spander en diagnose på den, eller om du har en kompis som har diagnose maskin som hjelpe deg litt. Jeg tipper det har noe med vacum eller luft å gjøre. Koble ut LMM på den en dag. Hvis den går bedre, så har du grunnen. Det pleier sjelden å være kjempe store feil, er alltid en liten filleting bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 ikke noe luftmengdemåler på den gitt, e34 har ikke det men skal ta diagnose en av dagene, så har jeg bestilt ny innsugs tempsensor nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 min gikk fryktelig dårlig en stund, dette var pga en liten vacum lekkasje som gjorde att den lada bare 0,4 bar. Prøvd å rense vacum systemet? Det hjalp mye på min, fikk ut mye dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 ser i bilen hvor mye den lader, så den er der den altid har vært :-/ 0,6bar ere vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 0,6 er vell litt lite.sjekk etter lekkasje og rens som spankus nemner. Kanskje spankus har nokre tips om rens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 skal lade oppmot 0,8-0,9 orginalt. har en kompis som er bilmekaniker, vi koblet på en maskin for å rense vacumsystemer. Går på trykkluft og ser helt lik ut som en man bruke til å lufte bremser f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Takker for alt av svar, 0.8 var det min ladet, måtte sjekke for sikkerhets skyld i går Skal se om jeg får ordnet noe rens på vakumsystemet også jeg da, prøve å ta det likt med diagnosen å se om det kommer frem noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 hei du fikk du noe orden på dette hva var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå