AndersPus Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Skrevet Januar 9, 2014 VærsegodNoen må ha det inn med teskje, takk skal du ha Har fått tak i en pumpe fra en 318, typisk bmw at denne IKKE passer på min? Sent from my iPhone using Tapatalk
mege34 Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Ska vel være samme pumpe på de fleste untatt m-bilene ? sendt from my unicorn using tapatalk AndersPus reagerte på dette 1
Albino Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Noen må ha det inn med teskje, takk skal du ha Har fått tak i en pumpe fra en 318, typisk bmw at denne IKKE passer på min? Sent from my iPhone using Tapatalk Hvorfor ikke sjekke slikt før du får tak i en pumpe da? Typisk bmw?
AndersPus Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Skrevet Januar 9, 2014 Hvorfor ikke sjekke slikt før du får tak i en pumpe da? Typisk bmw? Skulle få den om jeg demonterte den, delebil så da var det jo bare å kjøre på! Vandt med gammal volvo, å d er jo ikke akk avansert i forhold Sent from my iPhone using Tapatalk
AndersPus Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Skrevet Mars 19, 2014 Kommet ett lite skritt på vei hvertfall! Når 30 og 87 er sammenkobla slår pumpa inn å går som bare juling, men starter ikke - Slår ikke inn når tenninga er på. Målte 12,22V på pumpekontakt, noe som skulle stemme ganske bra. Tips?
AndersPus Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Skrevet Mars 20, 2014 Hadde vært skikkelig greit med no hjelp!
AndreTheGiant Skrevet Mars 20, 2014 Skrevet Mars 20, 2014 Angående diagnose får jeg bare svar om at man ikke kan lese feilkoder på e36, bare nullstille? Sent from my iPhone using Tapatalk Selvfølgelig kan man lese av feilkoder på e36. Hvilket utstyr har du brukt?
AndersPus Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Skrevet Mars 21, 2014 Selvfølgelig kan man lese av feilkoder på e36. Hvilket utstyr har du brukt?Har ikke fått gjort det, kjenner ingen som har slikt utstyr. Så det går for d meste i feilsøking, uten stor suksess
Elwood Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Bensinpumpene er like på alle e36 fram til 95 modell tror jeg. Jeg har en 93 m3 som jeg slet med å få start på. Måtte kjinne mange ganger før den plutselig startet. Da gikk den helt topp. Viste seg å være bensinpumpen. Hørte den startet når jeg slo på tenningen men fikk ikke svev på bilen . Bytta pumpe og slutt på problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå