stighalv Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Hei folkens! Hadde nettopp bilen min inne hos en bilradio forhandler for å ettermontere AUX på min bmw 116i 2007. Først når jeg skulle hente bilen så virka høyttalerne kun på høyre side, viste seg at det var dårlig jord som gjorde dette. Men nå, i det siste har jeg opplevd at jeg får en del forstyrrelser når jeg bruker Auxen. Hva som skjer er at, helt tilfeldig så kommer det en slik lyd som kommer fra bilradioer osv rett før telefonen ringer. Har sjekket om jeg har fått mail,sms eller anrop, men ingen tegn på at mobilen sender ut friksjoner som skulle ha forstyrret anlegget. Noen som har vært borti det samme? - Stighalv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighalv Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Var 3G aktivitet som ga frekvenser til spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Det virker jo litt spesielt ut. Høres ut som det kan være dårlig jording e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå