camxer Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Kjøpte to slike "Raistar" offisiellt BMW lisensierte RC/Fjernstyrte M3'er da jeg var på ferie i utlandet for noen måneder siden. Den andre skulle bli en gave, men det ble ikke noe av så derfor selger jeg den her. Bildene er av den som jeg leker med selv når jeg har tid Lar bildene tale for seg selv Bilen er veldig sprek og er veldig detaljert! Til og med sidespeilene og bakspeilet er "speil". Den har skikkelig diff og myke dekk. Lysene skrur seg også på om man kjører (baklysene går på om du rygger) Kan hentes/leveres i stavangerområdet eller sendes med posten som norgespakke. Perfekt julegave? 300kr eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Denne her må inn i mine innlegg, kunne vært noe kanskje for en av nevøene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Redigerte annonsen til 300kr/bud på prisen istedenfor HBO 300, siden det var det jeg egentlig tenkte, men skrev feil Har fått målt den også: 34.5cm i lengden og 13.5 cm i bredden. Så det er heller ikke en "liten" rc bil som i forhold til den ekte M3'en er 1:14 Bilen ser vedlig bra ut og er meget kjekk å herje med siden den er så sprek. Dekkene gir godt grep og hjulene har dempere også. Tror den bruker 5 AA batterier i bilen og 1 9V i fjernkontrollen. Har vært i veggen et par ganger og den ser fremdeles bra ut, så den tåler en støyt eller to. Tror det blir en fin julegave ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Du har fått pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Begge?? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Den andre bruker jeg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå